Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wp-cerber domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /www/webvol28/a4/d3fghw1efjsokw6/golfbladet.se/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Acushnet Nordic framtidssäkrar och förstärker organisationen - Golfbladet
NyheterUtrustning

Acushnet Nordic framtidssäkrar och förstärker organisationen

Acushnet Nordic tar stora steg mot att säkra och stärka sin organisation för att bättre möta de ökande kraven och möjligheterna på golfmarknaden. Företagets främsta drivkraft är att aldrig nöja sig och att ständigt sträva efter förbättring och innovation, vilket återspeglas i de senaste förändringarna.

Innovation och förbättring i fokus

Acushnet Nordic ser fortfarande stora möjligheter att förbättra sina interna processer, stöd till partners, implementering av nya affärssystem och utforskande av nya affärsmöjligheter. Med en stark inre drivkraft för förändring och tillväxt har företaget tagit ett strategiskt steg genom att införa en nyckelroll inom organisationen för att ytterligare förstärka sina resurser och förmågor.

Sonny Wiking blir Nordic Business Development Director.

Sonny Wiking, med åtta framgångsrika år som Nordic Sales & Marketing Director, kommer att leda denna organisationssatsning genom att anta rollen som Nordic Business Development Director. Sonnys långvariga erfarenhet och djupa kunskap om branschen gör honom till en idealisk person att möta de nya utmaningarna och möjligheterna som framtidens golfmiljö innebär.

Ett välkänt ansikte återvänder

För att säkerställa en smidig övergång och kontinuitet har Acushnet Nordic redan rekryterat en välbekant profil som kommer att axla Sonnys tidigare position. Jonas Torines återvänder till Acushnet efter nästan fyra år utanför golfbranschen. Jonas kommer officiellt att tillträda tjänsten som Nordic Titleist Brand Director den 8 januari 2024, och hans erfarenhet och expertis kommer att vara en tillgång för företaget och dess partners.

Samtidigt som dessa förändringar äger rum kommer Simon Cedergren att fortsätta sin roll som Nordic FootJoy Brand Director. Denna kontinuitet i ledarskapet syftar till att bevara stabilitet och tillförlitlighet inom organisationen.

Acushnet Nordic ser fram emot att dra nytta av dessa förändringar och att fortsätta vara en stark och innovativ partner inom golfbranschen säger Rikard Blomstrand, General Manager.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Verifierad av MonsterInsights