Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the all-in-one-seo-pack domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /www/webvol28/a4/d3fghw1efjsokw6/golfbladet.se/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wp-cerber domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /www/webvol28/a4/d3fghw1efjsokw6/golfbladet.se/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Han tar över rollen som försäljningschef på Easton Golf - Golfbladet
Nyheter

Han tar över rollen som försäljningschef på Easton Golf

Nicklas Holmander, 32, är ny försäljningschef på golfreseföretaget Easton Golf, som har sitt huvudkontor i Malmö. Efter tre år som säljare på företaget ser han fram emot nya utmaningar.

– Att nu gå från att sälja resor och ha hand om våra träningsresor, som pro-resor och Easton Golf Academy, så blir det från och med nu mer helhetstänk, säger Nicklas Holmander som har en gedigen bakgrund från golfdetaljhandeln, med elva år på Dormy. 

– Golf har alltid varit en del av mitt liv, och jag älskar den sociala aspekten av sporten. Det gör det naturligt att arbeta med försäljning, eftersom det är så roligt att prata om golf, säger Nicklas. 

Vad är skillnaden på att sälja golfresor och att sälja golfutrustning?

– Största skillnaden är kanske att man jobbar i butik på Dormy och i telefon, mejl eller chatt hos Easton Golf. Men i grund och botten handlar det om att hitta kundens behov och hjälpa denne att komma iväg på drömresan, säger Nicklas.

Just nu ligger fokus på att utveckla Easton Golfs resmålsportfölj inför våren och att identifiera nyheter för nästa höst. Nicklas uttrycker sin entusiasm.

– Det är alltid spännande att se vilka möjligheter som finns till hösten! Men ett resmål som ligger mig varmt om hjärtat inför våren är Provence. Fransk mat, dryck och golf, det kan inte bli bättre!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Verifierad av MonsterInsights